معرفی مختصر دکتر سروش!!

سلام میکنم.بدون حاشیه یهو میپرم سر اصل مطلب..

این مطلبو تو فیس دیدم..جالب به نظرم افتاد (:دی)...میزارم،ببینید،بخونید،نظر بدین..هرچند اینجا تابستونا راکد میشه..

مطلب در مورد دکتر سروشه که بنده خیلی حال میکنم باهاشون..شاید شمام دوست داشتین..

ادامه نوشته

شکستن زمان!!آیا ممکن است؟؟

قبل هر چیزی سلام دارم به همه ی مخاطبین وبلاگ عزیزمون.
امروز یه پستی رو میخوام بزارم که شخصا بعد شنیدن این موضوع مو به تنم سیخ شد و تصمیم گرفتم در بارش بیشتر و از منابع دیگه ای هم سرچ کنم و اینجا واسه همه ی مخاطبین فرهیختمون ارائه کنم.
سعی کردم بیشتر تایپ کنم و از زبون خودم باشه تا اینکه به کپی پیست رو بیارم.
شمام لطف کنین تا آخر، این مطلب جالبو دنبال کنین.(نظر گذاشتین که خیلی آقایین(خانومین) نذاشتینم، نذاشتین .ایرادی نیست فقط بخونینو لذت ببرین.)
راستش موضوع این پست به چالش کشیده شدن نظریه های البرت انیشتینه که
برپایه این نظریه ها هیچ چیز در جهان وجود نداره که بتونه سریعتر از سرعت نور حرکت کنه.
تازگیا خبرهایی به گوشمون میرسه که حاکی از شناسایی ذراتی که این مطلبو نقض میکنن و سرعتی فرا تر از سرعت نور رو اختیار کردن.
بچه ها میدونین یعنی چی؟ یعنی بعد زمان عملا شکسته شده و پشت سر گذاشته شده یعنی زمانو دورش زدن.
فک کنین الان شما تو یه قطار باشین،حتما باید از رو ریل برین تا بهمقصدتون برسین و میون این مسیرتون حتما پیچ و خمایی وجود دارن.حالا فک کنین این ریل قطار زمان باشن و شما با یه قطاری که با همون سرعته ولی نیازی به ریل نداره رو بصورت پروازی و مستقیم بدون پیچ و خم طی کنین.قطعا زود تر میرسین.(عجب مثالی زدم.البته این مثال برداشت من از این موضوعه).حالا به این موضوع داغ بیشتر میپردازیم در:ادامه ی مطلب.
 
ادامه نوشته

دانشگاه :قبل از ورود-بعد از ورود

روزای قبل کنکور و ورودم به این محفل علم و دانش!تصورات دیگه ای در مورد دانشگاه داشتم

ولی حالا که اومدم دیدم همون اسباب نمره و ...هرچی از دبیرستان بدم میومد تو دانشگاه بدترش بود

میخواستم از شما هم بپرسم تصوراتتون چقد با واقعیت مطابقت داشت

tnx

رتبه بندی دانشگاه های ایران

با سلام به همه ی بچه های ترکمن نوشیروانی

راستش از چن وقت پیش که تو کار انتخاب رشته و دانشگاه ها بودم به این رتبه بندی اعلام شده از طرف ISC برخوردم و شوکه شدم که چرا دانشگاه فعلی ما که واسه خودش اسم و رسمی تو منطقه داره نه تنها جزو بالایی ها نیست بلاکه اصلا نامی هم ازش برده نشده!!!!!!!!!!

این سوال همیشه تو ذهنم بود تا اینکه امروز دارم اولین پستمو تو این وبلاگ پر بازدیدو محبوب میزارم که نظر شما رو جویا شم.

(اگه ایرادی - اشکالی تو نگارش داشتم لطف کنین بنده رو عفو فرمایید که اولین پستمه  :دی)


اين رتبه بندي که در فاصله تابستان و پاييز 89 انجام شده و ISC  نتيجه رتبه بندي را در اختيار مقامات وزارت علوم قرار داده است.

20 دانشگاه تراز اول کشور بر اساس رتبه بندي ISC

رديف نام دانشگاه يا موسسه تحقيقاتي سازمان متبوع امتياز
1 دانشگاه تهران وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 100
2 دانشگاه علوم پزشکي تهران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي 65.29
3 دانشگاه صنعتي شريف وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 65.17
4 دانشگاه صنعتي اميرکبير وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 52.49
5 دانشگاه علم و صنعت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 44.78
6 دانشگاه تربيت مدرس وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 40.17
7 دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي 36.9
8 دانشگاه شيراز وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 32.38
9 دانشگاه علوم پزشکي شيراز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي 24.58
10 دانشگاه صنعتي اصفهان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 23.69
11 دانشگاه فردوسي مشهد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 23.56
12 دانشگاه تبريز وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 20.86
13 دانشگاه صنعتي خواجه نصير وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 20.11
14 دانشگاه شهيد بهشتي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 18.08
15 دانشگاه علوم پزشکي تبريز وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکي 15.98
16 دانشگاه اصفهان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 14.93
17 دانشگاه علوم پزشکي اصفهان وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکي 14.31
18 دانشگاه مازندران وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 12.31
19 دانشگاه بوعلي سينا وزارت علوم، تحقيقات و فناوري 11.66
20 دانشگاه علوم پزشکي مشهد وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکي 10.9